El Correo Gallego

Tendencias » Vida Social

Entrega de los Premios RSE 2016

Apuesta del gobierno gallego por un modelo económico sostenible

16.07.2017 
A- A+

El conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, presidió esta semana la entrega de los Premios de Responsabilidade Social Empresarial de la Xunta de Galicia, en un acto celebrado en la Cidade da Cultura, y que contó con la participación de las conselleiras de Medio Rural, Ánxeles Vázquez, y del Mar, Rosa Quintana.

En la categoría de gran empresa ganaron la queixería Entrepinares en el campo social "polo seu emprego de calidade, a formación continua dos traballadores e os programas de desenvolvemento persoal individualizado"; Abanca, en el ambiental, "polo seu plan de ecoeficiencia para reducir o consumo de enerxía, auga e outros recursos naturais e por achegar aos seus empregados o coidado da natureza", y PSA Peugeot-Citroën, en el de la conciliación, "polo seu traballo a prol da igualdade de xénero e pola reorganización de espazos e recursos para atender a traballadoras embarazadas".

En el caso de mediana empresa, obtuvieron un galardón Caeiro, en los campos social y ambiental; el Real Club Deportivo "polas súas accións solidarias e o seu código ético e de boas prácticas"; y Pescados Rubén, en el de la conciliación.

En la categoría de pequeña empresa, fueron premiadas Metal Ferrol, en el campo económico; Casa Grande de Xanceda, en el ámbito social; Promove Consultoría e Formación, en el campo de la conciliación, y Revertia Reusing & Recycling, en el ámbito ambiental.

Además, Ledisson A&IT recibió una mención especial en el ámbito social por el fomento del talento, la formación y el empleo de calidad; y Tratamento Medioambiental de Vehículos (Trameve), en el campo ambiental.

FOTO DE FAMILIA de autoridades y representantes de las empresas galardonadas tras la entrega de los Premios Galicia RSE celebrado esta semana en la Cidade da Cultura

Xoán Crespo
LOS CONSELLEIROS Ánxeles Vázquez, Rosa Quintana y Francisco Conde (fotos de izquierda a derecha) se encargaron de hacer entrega de los distintos galardones.
FOTO: Xoán Crespo