El Correo Gallego

Tendencias » El Correo 2

El Correo en imágenes Mayo 1992

ECG  | 21.05.2017 
A- A+

V.15 convenio El alcalde de Santiago, Xerardo Estévez; el presidente de la asociación Campo do Monte de Nemenzo, Isidro Seijo, y el cura párroco de esta parroquia, Javier Pose, firmaron ayer un convenio para proceder a las obras de rehabilitación de la iglesia Santa Cristina de Nemenzo. Un millón será aportado por el Concello; otro por el Arzobispado, y dos, por la asociación vecinal.

S.16 hemodoazón  A campaña de hemodoazón, que está a levar a cabo a Xunta de Galicia, tivo onte un doante de excepción, o conselleiro da Presidencia, Dositeo Rodríguez Rodríguez, acompañado polo titular do departamento de Sanidade, José Manuel Romay Beccaría. O conselleiro participou na campaña que convocou ó persoal das consellerías, das catro deputacións provinciais, e o dos concellos máis importantes.

d.17 colaboración A Fundación Caixa Galicia financiará con 23 millóns de pesetas os cursos de verán que a Universidade de Santiago ven celebrando anualmente durante o mes de xullo. O rector, Ramón Villares, e o director xeral de Caixa Galicia, José Luis Méndez, asinaron onte o convenio de colaboración.

l.18 moción de censura Roberto Vázquez Souto, que accedió a la Alcaldía de Portas mediante una moción de censura, puede que haya batido el récord cronométrico de los discursos de investidura: “Agora a seguir traballando. O tempo dará a razón a uns ou a outros”. Fue la lacónica respuesta.

m.19 bodas de oro En un acto íntimo, los padres del delegado en Galicia del Consejo General del Poder Judicial, Julio Padilla, celebraron ayer en Monforte el cincuenta aniversario de su matrimonio. Teresa Carballada y Eugenio Padilla, el 14 de mayo de 1942, contraían matrimonio en la iglesia de A Régoa, en Monforte.

x.20 táboa redonda O instituto Rosalía de Castro serviu de marco para a celebración da segunda das táboas redondas previstas sobre o tema ‘Ser galego hoxe’, na que participaron Xesús Otero Costa (esqda.), catedrático de medicina e presidente do clube nacionalista Alén Nos, e o escritor e exvicepresidente do Goberno galego, Carlos Mella (centro), moderados polo catedrático de filosofía, Xosé Manteiga.

j.21PLACA CONMEMORATIVA El presidente de la DiputaciónProvincial de A Coruña, Salvador Fernández Moreda, descubrió el pasado viernes una placa conmemorativa del 500 aniversario de la Orden de Fundación del Gran Hospital Real de Santiago, tras presidir una sesión extraordinaria del Consejo de Gobierno de la fundación. El acto se cerró con la invitación a un aperitivo a los asistentes.