El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

“Unha petición especial: que este año chova na Carreira”

Agustín Hernández (PP) no fallará a la cita // “É necesaria xa a auga, e moita”, destaca

Agustín Hernández entrega un trofeo en la Carreira Pedestre Popular de 2016 - FOTO: ECG
Agustín Hernández entrega un trofeo en la Carreira Pedestre Popular de 2016 - FOTO: ECG

ANTONIO PAIS. SANTIAGO  | 13.10.2017 
A- A+

Es curioso el dato, que se recuerda cada año: pocos apostarían en firme porque en Santiago de Compostela, el último domingo de octubre, va a hacer sol. Pero el caso es que el astro rey es un invitado casi fijo en la Carreira Pedestre Popular de Santiago. Este año, con más sol que nunca en octubre en Galicia, las opciones crecen. Aunque un habitual en la prueba, Agustín Hernández, portavoz del Partido Popular en el Concello, lo tiene claro: este año, mejor no. 

“Este ano teño un desexo diferente, que creo que é importante: sinceramente desexo que non faga bo tempo: que teñamos choiva e moita, porque xa é necesario: correremos mollados e será unha nova experiencia”, dice el político.

Porque, recuerda Hernández, “a Carreira está para axudar, trae moitos beneficios: a saúde, a labor social... axuda cando fai sol e todos temos que comprendelo: se chove, que chova”, incide.

En la edición número 40 de la prueba, el próximo día 29 de octubre, no faltará Agustín Hernández, un admirador de la Pedestre en la que se supera cada año. Para esta edición se plantea acabarla en un tiempo de 55 minutos: una excelente marca. “Ben, esa será a referencia. A verdade é que eu non corro contra o crono nin contra ninguén, corro para disfrutar da cidade. Todos os anos dicimos o mesmo, pero é certo: é un privilexio saír de Xoán XXIII, subir a costa de Vite, entrar no Casco Vello, con toda esa xente que está ese día na rúa animando a todos os corredores... é un día para disfrutar de Santiago de Compostela”, comenta.

Para preparar la edición número 40, explica Hernández, está “adestrando máis no aspecto da flexibilidade, dos músculos, e non tanto na Carreira en si, pero bo, para manter eses 55 minutos que son os que teño que manter, xa con certa idade...”, ríe.

Aunque él se mantiene fuerte, lo demuestra cada año en la Pedestre, que con esta edición cumple 40. “É unha cifra especial, xa importante. Eu agardo poder correr na edición 50, na dos vodas de ouro. E despois, que siga. O reto é chegar a edición 50”, señala.