El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

La base del proyecto seguiría en Segunda B

El presidente, Antonio Quinteiro, apela a la afición y asegura la misma línea de trabajo

ECG. SANTIAGO  | 16.05.2018 
A- A+

Para el presidente de la SD Compostela, Antonio Quinteiro, la única diferencia entre blanquiazules y pericos es la afición compostelanista, de ahí que haga un llamamiento a que todos los seguidores acudan el domingo a San Lázaro. “A única diferenza entre o Compostela e o Espanyol B é a nosa afección. Temos o primeiro partido en San Lázaro e aí temos que dar o golpe forte enriba da mesa. Os xogadores o que necesitan é a grada de San Lázaro chea este domingo”, afirmaba el presidente en una entrevista realizada por Silvia Castiñeiras para el programa Punta e Tacón de Correo TV. 

El máximo mandatario blanquiazul no contempla, ahora mismo, otro escenario que no sea ascender en la primera eliminatoria: “Temos todo o potencial deportivo para poder logralo. Cando viñamos do sorteo dicíalle a Casti (Manuel Castiñeiras) que estaba convencido de que imos ascender e que iso o transmitira ao corpo técnico e aos xogadores”.

En el caso de lograrlo, la intención no es otra que dar continuidad al proyecto emprendido: “O que temos que facer é ter máis cabeza que a vez pasada. Un proxecto non se fai a base de orzamento, un proxecto, sobre todo do Compostela, faise a base de raíces de Santiago e a súa comarca, xente que teña un valor, un cariño, un interese de medrar xunto co Composela”, anunciaba.