El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

'La Amenaza' Mirás ultima su asalto al título europeo

El día 29 de junio se acerca, y con él el gran reto para el púgil de Ames Moncho Mirás, que peleará por el título de la UE en Francia ante Lamiri.

A. PAIS  | 19.06.2017 
A- A+

El combate será en Amiens, frente al galo Omar Lamiri, de 28 años y campeón desde 2014. Lamidi tiene un buen récord como boxeador profesional: 18 victorias, ocho por KO, y dos derrotas en sus 20 combates. La pelea por el título gallo de la EBU-UE será el jueves 29, un día que tampoco ayuda mucho a que Moncho Mirás pueda tener apoyo de aficionados gallegos, que "hai que traballar, e a maioría non poderá ir: axudaranme desde aquí, e eu agradézollo", comenta el púgil de Ames. Pero ni esa posible falta de apoyos en la grada, ni nada, le quita la ilusión ni lo aparta del objetivo: ser campeón de Europa.

Él mismo tiene que trabajar, debe compaginar su labor en una empresa de control de plagas con su pasión, el boxeo. Pero entre que "o xefe pórtase moi ben, ás veces podo marchar un pouquiño antes" y que ha hecho equilibrios, cogiendo días de vacaciones, ha salido adelante. "Con ilusión e con gañas, todo se pode", dice.

Con eso, ha podido salir más fuerte todavía de exigentes jornadas: a la laboral había que añadir entrenamientos de dos horas y media, seis días a la semana: en A Coruña o, "cando non podo ir alá" en el gimnasio Sport O Límte de Bertamiráns. "Adestrei duro: físico, técnica, táctica, con sparring... de todo; fíxeno un pouquiño máis forte que normalmente; que a clave sempre é seguir mellorando".

Es así porque, reconoce, llega su gran reto: "Si, agora mesmo é o máis grande... a ver se podo conseguilo. Está difícil, o meu rival é duro... pero non é invencible. Unha vez alí arriba, tanto él coma min somos iguais... teño respeto, nunca medo: na miña mente nunca entra que vou perder, se vou alá vou para gañar; despois xa pasará o que teña que pasar", afirma.

Y confiesa que su hijo Aarón, de cinco años, que no irá a Amiens, "o único que me pide é que lle traia o cinturón; e a iso vou, a loitar para traerlle o cinturón ó neno. O meu rival é bo, pero xa digo que nada é imposible... e eu sei que tamén fago dano. Xa no ring pode pasar de todo, doce asaltos son moi longos e dan para todo".

La táctica para lograr el título europeo será la sencilla de siempre: "Evitar golpes, estar tapadiño e pegar cando poida: a regla de ouro é pegar e que non che peguen. Os meus adestradores, Manuel O Abuelo e Chano Planas, así mo din: que teño que estar moi concentrado sempre, moi atento ó rival, protexerme sempre... pero que sexa eu, que loite como boxeei sempre, que así foime ata o de agora moi ben", comenta.

Y tanto. Todo ha ido muy rápido. En menos de tres años en el boxeo profesional, Moncho Mirás sólo conoce la victoria en los nueve combates disputados, es campeón de España y, a sus 32 años, va a luchar por serlo de Europa. "Eu case o prefiro así: acabar unha pelexa e xa pensar na seguinte. É como cando traballas e tes un mes de vacacións: á volta custa arrincar. Eu prefiro a constancia: seguir, seguir, seguir".

Pues a seguir. A por el título de la EBU-UE. Ante un difícil rival y en territorio comanche, en Francia contra un francés. Mirás no duda del arbitraje, no cree que tenga que ganar por KO para ganar, para traerle de regalo el cinturón de campeón a su hijo. En realidad, no imagina lo que puede pasar en Amiens, "nunca fago unha imaxe previa, que despois todo cambia por moito que o imaxines antes", comenta.

Quiere ganar por él, por su familia, por los aficionados, por Ames, por Galicia, donde la afición por el boxeo está resurgiendo: "Cada vez hai máis boxeadores e clubes, moitas mulleres... é bo ter un campión de España, pero poden vir máis: quen queira, con sacrificio e constancia, pódeo lograr, como eu o logrei", asegura.

El martes, día 27, partirá para Francia para afrontar el reto de su vida como boxeador. Y después... "a facer unha boa pelexa, que a xente disfrute e que gañe o mellor, coma sempre: despois do combate, un abraciño e un amigo máis, que con todos os que me peguei fixen amigos", explica Moncho La Amenaza Mirás.

SUS NÚMEROS

Combates ha disputado Mirás, desde su debut profesional en noviembre de 2014. 201habus plicien ticaver aellatustem audere nor quitiam ninum pris, ur publicasdam mantiam praet

Victorias en esos combates. Campeón de España del peso gallo.

KOs ha logrado en esas peleas, que incluyen dos defensas de su título nacional

9

9

3

Moncho Mirás

boxeador de ames

"Meu fillo só pide que lle traia o cinturón... a iso vou a Francia"

 

"O meu rival é duro... pero non é invencible"