El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Padrón lleva hoy al pleno las dedicaciones del PGD

Cobrarán 9.500 € brutos al año// El BNG pide control de los parquins y denuncia cobros “abusivos” en Pascua

SOL ELVIRA  | 21.04.2017 
A- A+

La Corporación de Padrón celebrará hoy, a partir de las 12.00 horas, un pleno extraordinario en el que, entre otros puntos, se aprobarán las dos dedicaciones parciales de los ediles del Partido Galeguista Democrático (PGD) tras su entrada en el ejecutivo municipal. Según el acuerdo de gobierno, los concejales Ángel Rodríguez y Javier Guillén cobrarán un salario bruto de 9.500 euros al año (600 netos al mes).

Asimismo, durante la sesión plenaria se dará luz verde a la nueva ordenanza de emergencias y se aprobará el convenio de colaboración entre los concellos de Padrón, Dodro y Rois para la celebración del obradoiro de empleo Terras de Iria IV.

APARCAMIENTOS. Por otra parte, el BNG denunció ayer el cobro de precios “abusivos” de aparcamientos en fincas de Padrón durante la Pascua y pide al gobierno municipal un mayor control.

Según el edil nacionalista, Xoán Santaló, durante las fiestas de Pascua “cobrouse en leiras que o goberno municipal anunciara coma gratuítas, caso das situadas na Barca e no Bordel. Ademais, os prezos foron abusivos, xa que se chegou cobrar ate 5 euros por vehículo. As protestas e a contrariedade dos usuarios foron tan duras que ate un hostaleiro de Padrón rebaixou a factura do seu cliente en 5 euros (e así o fixo constar) para que lle quedara mellor imaxe de Padrón”.

Para el BNG, este tipo de prácticas “causan un grave prexuízo para a imaxe de Padrón”, que debe “aproveitar a festa para promocionarse e facer da mesma o gran escaparate da hostalería, o comercio e os negocios da vila. Ben está que miles de visitantes enchan Padrón, pero moito mellor será que volvan periódicamente ás nosas rúas... Todos debemos contribuír a que así sexa, e o goberno municipal, o primeiro”.